navigate.
profile.
Don't make anything worst. tagboard.
affiliates (open).
archives.
recently
❥ Mencipta borang menggunakan form wizard #assignment❥ Mencipta borang ((button)) pada microsoft access❥ Mencipta borang dalam microsoft access #assignment❥ Fungsi 'find', 'filter' and 'sort' dalam microsoft...❥ Field properties ((Sifat medan))❥ Merekabentuk jadual berdasarkan kajian kes #assign...❥ Kunci primer dan kunci asing❥ Data type ((re-edit))❥ Prosedur mengset data #assignment❥ Data type
monthly
❥ August 2011❥ September 2011❥ October 2011❥ November 2011❥ December 2011❥ January 2012❥ February 2012❥ March 2012❥ April 2012❥ May 2012❥ June 2012❥ July 2012❥ August 2012❥ September 2012❥ November 2012❥ December 2012❥ January 2013❥ February 2013❥ March 2013❥ October 2013❥ December 2013❥ January 2014❥ February 2014❥ March 2014❥ April 2014❥ July 2014❥ August 2014❥ October 2014❥ March 2015❥ April 2015❥ June 2015❥ July 2015❥ September 2015 ask me. credits.
|
❝ Cara menggunakan split form dalam microsoft access ❞
posted on Monday, 31 March 2014 @ 3/31/2014 08:13:00 pm | permalink
AssalammualaikumI've learnt something new in new month and that is how to create split form in ms access. Fyi, split form ialah satu lagi fungsi yang terdapat di ribbon dalam ms access menambah, mengedit, atau memadam data sebagai satu fungsi Follow this step by step : First sekali, buka Microsoft access dan buka file yang telah anda save. Pada ribbon klik 'create' kemudian klik 'more forms'
seperti ini
Kemudian apabila anda klik pada itu, paparan akan keluar seperti ini
seperti ini.
Langkah seterusnya ialah anda perlu klik juga pada 'split form' supaya jadual data keluar seperti ini.
Contohnya seperti jadual diatas.
Untuk cara-cara membuat boring atau berkaitan dengan Microsoft access anda boleh rujuk post post yang lama atau sebelum ni. Terima kasih.
|